EN DAG KVAR

Innan vi är beräknade och igår kväll/natt har jag haft såna sammandragningar och värkar som tyvärr inte är täta.. Så de är bara att hålla ut i högst 2 veckor till innan bebis måste ut! Så här sitter jag på sängkanten och kollar genom bb väskan och byter ut lite grejer och lägger till grejer! Så tänkte be M om hjälp att få ner vagnen i förrådet sen så vi slipper göra de när bebis har kommit! Så får den stå där så får jag ut den när jag känner för att gå ut! Inte optimalt att ta en bebis, skötväskan och vagnen ner för 3 våningar, haha.. Så de står på agendan idag om inte vädret blir bättre så vi kan åka till Västerås och små kolla lite men de bestämde sig för att bli snöstorm!! 



Det jag har packat ner i klädväg, sen är de lite små grejer som ligger kvar i väskan!

Kommentera här: